Politsei

                     

  PÕHJA PREFEKTUUR

  IDA-HARJU KONSTAABLIJAOSKOND                                                                  

AVATUD

ESMASPÄEV – REEDE

8.00 – 16.30

______________________________________________________________

Amet/Nimi

Telefon

E-mail

Piirkonnavanem - Ivo Roosimägi

6124637, 522 9016

ivo.roosimagi@politsei.ee

Piirkonnapolitseinik  - Roland Meritee

6124639, 5345 1167

roland.meritee@politsei.ee  

Piirkonnapolitseinik - Karmo Kaasik  

6124640, 5332 9376

karmo.kaasik@politsei.ee

Noorsoopolitseinik  - Jelena Polkopa 

6124667, 5919 1325 

jelena.polkopa@politsei.ee

 

 

Vastuvõtt kokkuleppel

_________________________________________________________________

Lähim politseijaoskond: P.Pinna 4, Tallinn
infotelefon: 612 3000     hädaabi: 112     www.politsei.ee

___________________________________________________________________

Politsei tasuta hädaabinumber 112
Eestis on üks hädaabinumber 112 kiirabi, pääste ja politsei kutsumiseks. Kui vajad kiiret abi, helista hädaabinumbril 112 Häirekeskusesse.

____________________________________________________________________

Harjumaa Ohvriabikeskus

Anne Jegorova - 5305 19 59

Anne.Jegorova@sotsiaalkindlustusamet.ee

Esmaspäev: 9.00 – 12.00 ja 13.00 – 17.00
Kolmapäev: 9.00 – 12.00 ja 15.00 – 17.00
Reede: 9.00 – 12.00 ja 13.00 – 16.00
Aadres: Karjääri 11, Maardu

_________________________________________

Päästeala infotelefon 1524

Üleriigiline Päästeala infotelefon alustas tööd 1. jaanuaril 2007. Infotelefoni peamiseks eesmärgiks on Päästeala puudutava informatsiooni vahendamine elanikkonnale. Päästeala infotelefoni päringutele vastab üks klienditeenindaja, kes on suuteline teenindama eesti- ja venekeelseid päringuid.
Telefoniteenus töötab üleriigiliselt ja ööpäevaringselt neljakohalisel lühinumbril 1524.
Numbrit saab valida nii mobiil- kui lauatelefonilt. Helistamine maksab kohaliku kõne minutihinna. Infotelefonile helistamine on paketipõhise hinnaga.

Päästeameti 2015. aasta tegevustega saate tutvuda siin. Päästesündmuste statistikaga kohalike omavalitsuste lõikes saate tutvuda siin. Päästekomandode paiknemise ja sündmuskohale jõudmise ajatsoonidega saate tutvuda siin

Klienditeenindaja:
Võtab vastu teate ja analüüsib probleemi sisu;
Annab helistajale tema probleemi lahendada suutva ametniku telefoninumbri ja/või vastuvõtuajad;
Klassifitseerib kõik probleemid vastavalt olemusele ja salvestab andmebaasi koos lühida sisukokkuvõttega.
Päästeala infotelefoni klienditeenindaja lähtub oma töös heast klienditeenindustavast ja põhimõttest, et iga klient peab oma probleemile lahenduse saama.

MILLAL HELISTADA NUMBRIL 1524?
  • Vajate abi oma kodu turvalisemaks muutmisel.
  • Vajate päästeala ametnike kontaktandmeid ja vastuvõtuaegasid.
  • Tahate teada millistes tingimustes ja kus võib tuld teha.
  • Soovite liituda automaatse tulekahju-signalisatsioonisüsteemiga.
  • Soovite täiendavat informatsiooni seoses Päästeameti poolt korraldatavate ennetuskampaaniatega.
  • Teil on päästealaga seotud küsimus ja te ei tea, kelle poole pöörduda.
  • Vajate korstnapühkijate kontakte
    ________________________________________________________________

Kriisireguleerimise büroo on valmistanud Harjumaa kodanikele ennetava sisuga inforaamatu pealkirjaga „Harju maakonna riskid ja soovitused nendega toimetulekuks".

Hädaolukorrad võivad ohustada inimeste elu ja tervist, kahjustada oluliselt keskkonda, tekitada häireid elutähtsa teenuse toimimises või tekitada suurt varalist kahju. Seega on hädaolukorras oluline elanikkonna valmisolek ja õige käitumine.

Käesolev inforaamat kirjeldab Harju maakonnas enam ettetulevaid riske ja annab soovitusi nendega toimetulekuks. Iga inimese teadlik käitumine aitab ära hoida suurema kahju tervisele, varale ja keskkonnale.