Uudised ja teated

« Tagasi

Maardu Linnavalitsuse kodanike vastuvõtu korraldamise kord alates 31. mai 2021

Tagamaks elanike ja linnavalitsuse töötajate ohutus, kodanike füüsiline vastuvõtt on endiselt piiratud. 

Alates 31. mai 2021 toimub klientide vastuvõtt  fiajees ning kliente teenindatakse järjekorra alusel ja ühekaupa

  Tungivalt palume kõigil, kel on olemas dokumentide digiallkirjastamise võimalus, kasutada avalduste ja taotluste esitamiseks elektroonilisi vorme ja blankette lingil https://maardu.kovtp.ee/et/blanketid Nii saab vähendada kontaktide arvu ning tagada ohutu teenuse saamine.
 SOTSIAALABI OSAKOND VÕTAB AVALDUSI VASTU:


ESMASPÄEVITI KL 9.00 – 12.00 ja 14.00 – 16.30

KOLMAPÄEVITI KL 9.00 – 12.00 ja 14.00 – 16.30

NELJAPÄEVITI KL 9.00 – 12.00

ELANIKEREGISTER VÕTAB AVALDUSI VASTU:

TEISIPÄEVITI KL 9.00 – 12.00 ja 14.00 – 17.00

NELJAPÄEVITI KL 14.00 – 16.30

REEDETI KL 9.00 – 12.00

NB!      Vastuvõtule tulles palume kodanikul kanda maski. Käte desinfitseerimisvahendid on linnavalitsuse fuajees kättesaadavad ja palume neid kasutada.

Linnavalitsuse spetsialistiga kohtumisele tohib tulla vaid täiesti tervena ja haigussümptomiteta.

Muude valdkondade spetsialistid nõustavad inimesi emaili ja telefoni teel. Ametnike kontaktid https://maardu.kovtp.ee/kontakt

Jurist konsulteerib kodanikke teisipäeviti kl 14.00-17.00 telefonil 6060736.

Paberkandjal allkirjastatud taotlusi saab edastada linnavalitsusse ka tavapostiga aadressile Maardu Linnavalitsus, Kallasmaa 1, Maardu 74111, Eesti. Blanketid asuvad lingil https://maardu.kovtp.ee/et/blanketid

Lisainfo:

Valvelaud: tel 60 60 727

Rahvastikuregister: tel 60 60 705

Sotsiaalabi osakond: tel 60 60 747, 60 60 712, 60 60 720