Uudised ja teated

« Tagasi

Maardu Linnavalitsus kuulutab välja avaliku konkursi sotsiaaltöö peaspetsialisti ametikohale

Tööülesanded

  • riiklike ja kohalike sotsiaaltoetuste menetlemine;
  • sotsiaalregistri pidamine;
  • juhtumipõhine sotsiaaltöö;
  • kodanike nõustamine sotsiaalhoolekande küsimustes.

 

Nõudmised kandidaadile:

  • sotsiaaltööalane kõrgharidus;
  • vähemalt 2 –aastane töökogemus sotsiaalvaldkonnas;
  • eesti keele oskus C 1 tasemel ja vene keele valdamine suhtlustasandil
  • tööks vajalike õigusaktide tundmine ja nende kasutamise oskus;
  • ametikohal vajalike arvutiprogrammide ja andmekogude, sh STAR -programmi kasutamise oskus;
  • hea suhtlemis-, eneseväljendus – ja läbirääkimisoskus;
  • otsustus- ja vastutusvõime ning soov töötada meeskonnas;

 

Kasuks tuleb :

  • riigi või kohaliku omavalitsuse asutuse töökogemus;
  • B-kategooria juhiluba

 

Omaltpoolt pakume:

  • võimalusi eneseteostamiseks;
  • vaheldusrikast tööd;
  • 35 kalendripäeva põhipuhkust;
  • sõbralikku ja toetavat meeskonda;
  • enesetäiendus- ja koolitusvõimalusi

 

Konkursil osalemiseks esitada CV ja sooviavaldus koos haridust tõendava dokumendi  koopiaga aadressile: sandra@maardu.ee hiljemalt 14.09. 2021.

Täiendav info: tel 6060720 või sandra@maardu.ee