Uudised ja teated

« Tagasi

Maardu Linnavalitsuse töökord alates 22. detsember 2020

Seoses COVID-19 viiruse laialdase levikuga muutub alates 22. detsembrist 2020 linnavalitsuse töökord.

Tagamaks elanike ja töötajate ohutus, kodanike füüsilist vastuvõttu linnavalitsuses ajutiselt ei toimu.

Tungivalt palume kõigil võimalusel kasutada avalduste ja taotluste esitamiseks elektroonilisi vorme ja blankette lingil https://maardu.kovtp.ee/et/blanketid Linnavalitsusse palume füüsiliselt tulla ainult erandjuhtudel! Nii saab vähendada kontaktide arvu ning tagada ohutu teenuse osutamise.
Sotsiaalabi osakonna ja elanikeregistri külastajatel lubatakse hoonesse siseneda ühe kaupa. Palume kodanikel kanda maskid ja desinfitseerida käsi.

Paberkandjal avalduste blanketid on saadaval linnavalitsuse tööajal fuajee tamburist. Paberkandjal allkirjastatud taotlusi saab edastada linnavalitsuse peaukse juures asuvasse postkasti või ka tavapostiga aadressile Maardu Linnavalitsus, Kallasmaa 1, Maardu 74111, Eesti.

Spetsialistid nõustavad inimesi emaili ja telefoni teel. Ametnike kontaktid https://maardu.kovtp.ee/kontakt

Jurist konsulteerib kodanikke teisipäeviti kl 14.00-17.00 telefonil 6060736.

Lisainfo:

Valvelaud: tel 60 60 727

Rahvastikuregister: tel 60 60 705

Sotsiaalabi osakond: tel 60 60 747, 60 60 712, 60 60 720